دومی های من

کلاس دوم ابتدایی خانم همرنگ

دلنوشته و چند توصیه دوستانه


با عرض سلام و خسته نباشید به همه عزیزان جاان 

چه همکار چه اولیا چه دانش آموز 

همگی واقعا خسته نباشید چون شروع سال تحصیلی پر از دغدغه و استرس و نا هماهنگیست و چه خوب است که به یکدیگر فشار مضاعف وارد نکنیم ، این فشار میتونه هم از جانب مدرسه یا معلم باشه یا از طرف والدین گرامی 

توصیه بنده اینه که این یک ماه اول رو صبوری کنید تا با روش کار معلم آشنا بشید بچه ها از خواب تابستونی بیدار بشن و به قول معروف همگی رو غلطک بیوفتیم

سخت گیری های مداوم و تذکرات و دخالت ها کارایی آموزگار را کم میکند و اولین ضربه را خود دانش آموز میخورد و معلم دچار آشفتگی میشود 

لطفا در مورد جای نشستن در مورد نحوه تکالیف و اختیارات معلم اجازه دهید که معلم تصمیم گیرنده باشد چون معلم باید به نحوی برخورد کند که یک کلاس چندین نفری را هدایت کند ولی والدین محترم از دید دانش آموز خودشان و شخصی مسائل را مینگرند 

دانش آموزان عزیز و جاان  من هستن مادر دومشان در زمان مدرسه هستم  و هر کاری که میکنم در جهت آموزش و پرورش درست عزیزان است و درخواست دارم که بنده را به عنوان شخصی غریبه نپندارید .. 

حرف و گفته ها زیاد است و باعث خستگی شما عزیزان میشود 

آغاز سال تحصیلی

توصیه معلم

۹۶/۰۷/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
شکوفه همرنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی